Monday, September 7, 2009

shoPping <33

hahaha . ayah , adek , melissa , mazlin , makti . shopping weyyy . okayyyy . this one memg favrte akuu , hee , ntaa a , memg besttt kott , wee~ err , ari ni shopping sket ngan ayahh akuu , hee , duit my stepmom equal to makti yg support , haha , thanxx yahh , kteorg shopping kat bukit tinggi weyy . smpi sampi msk roxy , cr slua adek akuu , dye takk berkenan , klua msk levi's store , dh jumpe dh slua yg okayy tp ta jd sebab ayahh aku kate pegi laen dluu , hee~ alaa , ckp mcm uh sebab harga jeans uh rm 289.00 . wakakak . okayyy . then msk esprit . rambang mata aku . hhahaa . mcm mcm , alu berkenan kat jeans price rm 299.00 . tp ta jd ambek . ayah aku kate gilaa ape jeans nk beli smpi rm300 ? belom keje lg , ta pyhh , ayah aku suruh ambek seluar rm 199 . aku tanakk , tmpt zip dye uh bukan zip , but butg , aku x suke laa , heee , than klua msk laa padinii , heee , sini , jumpe slua lawa gilaaa , lawa than everything , rm 139 ;) reasonable un ? cr saiz aku tros tryy ta pke dunia lua dhh , hahaha . tga tga try uhh , muatt ;) cantekk ! tp slek a pnjg dyee , hee , aku pki labohhhh gilaaaa weyyy , bangang ouhh , aku ckp kat ayah akuu , ayah a nie pendek sgt kan akak da ikut ayahh , ayah aku plak ckp , eh eh , kamu yg pendk salakan ayah , hahahah , tp tpe , makti ckp bole potongg , haahha , GEMBIRA GILAA ! then baya pastu potong , tunggu setengah jam, cr bj adek aku ngan adek tiri akuu , dpttt , klua dr padini kteorg merayauu , msk BLOOK , JEANS , JUSCO , NICHI . tp tade pon yg melekat kat ati akuu , hahaha , nyk parking tiket blaahh tros g plazaalam senral , ahaha , kat sne aku ters msk 95 workshop , beli satu slua putih tros byrr , hahaha, then blk , mandi , try baju baru , pki bj asrama pulak ! nk blkk la weeyyyy , tu ha ! mama tgk ting tong peng pang kat dapor masakk , hahaha . okayyyy . bye bye , tkecare yaww !



RAWR-P/S ; ade gamba aku vain ngan ayah akuu , hahaha , ayah aku pun suka vain thu ?
heee~ nati aku uploaddd ;D

No comments:

Post a Comment